Usein kysytyt kysymykset
Täällä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin liittyen Geoputken putki- ja viemäripalveluihin, aikatauluihin, kustannuksiin ja muuhun käytännön tietoon. Jos et löydä etsimääsi, ota rohkeasti yhteyttä.
Täällä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin liittyen Geoputken putki- ja viemäripalveluihin, aikatauluihin, kustannuksiin ja muuhun käytännön tietoon. Jos et löydä etsimääsi, ota rohkeasti yhteyttä.
Tarjoamme monipuolisia LVI-palveluita kuten hanan vaihdot, vesikalusteiden asennukset, viemärin avaukset ja putkivuotojen korjaukset.
Kyllä. Toteutamme mm. linjasaneerauksia, putkiremontteja ja KVV-työnjohtopalveluita myös taloyhtiöille ja kiinteistöille.
Päätoimialueemme kattaa Porin ja koko Satakunnan alueen. Palvelemme joustavasti myös Satakunnan ulkopuolella tarpeen mukaan.
Voit täyttää yhteydenottolomakkeen sivustollamme, soittaa numeroon 040 124 4163 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen huolto@geoputki.fi.
Jos huomaat vuotoja, viemärit tukkeutuvat toistuvasti tai liitokset ja venttiilit ovat vanhoja, on hyvä hetki tilata tarkastus. Ennakoiva huolto voi säästää merkittävästi korjauskustannuksissa.
Viemärikuvaus on kameratutkimus, jolla selvitetään viemärin kunto. Sen avulla voidaan havaita piilevät ongelmat ennen vahinkoja. Saat selkeän raportin ja videon, joka kelpaa lähes poikkeuksetta myös vakuutusyhtiöiden käyttöön.
Kyllä. Huollamme ja uusimme patterit, termostaatit ja muut lämmitysjärjestelmät. Palvelu sisältää myös järjestelmän säädöt ja kuntoarviot.
Kyllä. Arvioimme työn laajuuden ennen tarjouksen antamista. Tavoitteemme on aina selkeä ja läpinäkyvä hinnoittelu.
Reagoimme pikaisesti – kotitalouksien kiireellisissä tilanteissa usein jo muutaman arkipäivän sisällä. Kiinteistökohteet sovitaan erikseen.
Kyllä, ja meiltä saat myös KVV-työnjohtopalvelut suurten ja vaativien kohteiden tarpeisiin.
Panostamme huolelliseen työnjälkeen niin pienissä huoltotöissä kuin isoissa projekteissa. Asiakastyytyväisyys on meille tärkeä mittari, ja siksi palautetta kerätään aktiivisesti.